FIFA 14 Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

20 Kasım 2013

Yazan AyQo

FIFA 14 oyundan atma sorununun ya da çalışmayı durdurdu gibi hataların birden fazla çözümü mevcut. Ben kendim denediğim ve çalışan çözümü paylaşmak istedim.


Öncelikle C->Program Files klasörüne Origin Games adında bir klasör oluşturuyoruz ve içine oyunu atıyoruz.


Ardından Game klasörünün içine girelim ve fifa14.par isimli dosyayı bulup silelim. Tabi ki bir dosya kopyalarken veya silerken yedeğini almayı unutmayalım. 

Ardından fifa14.exe'yi yönetici olarak çalıştırarak oyuna girebiliriz. 



10 yorum:

  1. Teşekkürler, işe yarıyor.

    YanıtlaSil
  2. Game klasörünün içindeki Fifayı yönetici olarak çalıştırınca girdi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Harika gerçekten işe yarıyor millet bunu herkese yayın 10 numara çözüm. Teşekkürler bu arada

    YanıtlaSil
  4. fifa14.par dosyasını bulamadım nerede? yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoksa problem başka bir yerde.

      Sil
    2. nerede problem var

      Sil
    3. Farklı bir fifa14.exe indirip dene. Yönetici olarak çalıştır vb. şeyleri uygula.

      Sil