KOBE BRYANT Hakkında Söylenmiş Sözler ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

1 Ekim 2012

Yazan AyQo


Diğer oyuncular ve efsaneler tarafından söylenmiş övgü dolu sözler.


Phil Jackson : Sistem yapmama gerek yok doğaçlama oynuyorum . Çünkü Kobe bende .
- İş ahlakı yönünden Michael Jordan ile karşılaştırılabilecek tek oyuncu Kobe'dir
- Kobe bir şeyin nasıl olmasını istiyorsa o 'şey' öyle olacaktır .

Michael Jordan : - Benimle kıyaslanmayı hakeden tek oyuncu o.
- Kobe ile aramda pek fark yok .

Kareem Abdeul-Jabbar : Sadece sayı atarak en iyi olunucağını , Kobe Bryant ile gördüm .

Larry Bird : Kobe , insan cinsinden değil.

Magic Johnson : Gözlerimi açıyorum , kapıyorum ; Kobe 30 sayı atmış oluyor . Sanırım yaşlandım.

Charles Barkley : Kobe , NBA tarihinin gelmiş geçmiş en iyi 5 oyuncusundan biri.

LeBron James : - Kobe , bu ligde gördüğüm en yetenekli oyuncu .
- Michael Jordan'a en yakın oyuncu ; Kobe Bryant
- Kobe , ligdeki en iyi oyuncu .
- Hep kulaklarımda bu isim vardı , şu an ne yapıyor diyordum. O gerçekten muhteşem , benim anlattığım açık ara ligin en iyisi . Benim gözümde en iyi skorer.
- Kobe , benim Larry Bird'üm . Sabah kalktığımda bazen onun rakamlarına bakıyorum . Kobe'ye yapılan savunmaya ve oradan nasıl kurtulduğunu izliyorum . Çünkü bazen aynısı bana da yapılıyor ve bu benim için bir yol oluyor .

Steve Nash : Kobe, zerafetiyle oyunu güzelleştiriyor .

Dwyane Wade : Kobe gördüğüm en iyi oyuncu , oyunun hakkını veriyor ve bu yüzden o oyunun masteri , o oyunda o an ne olacağını biliyor , herkes uykudayken o uyanık.

Horace Grant : Michael Jordan 1 Numara ise , Kobe Bryant 1A'dır.

Vince Carter : Herkes benim gibi smaç basabilir , ama herkes Kobe gibi şut atamaz.

Alvin Gentry : Kritik anlarda Kobe'yi , Jordan'a tercih ederim .

Mickael Pietrus : En iyi oyuncu ; Kobe Bryant . Çünkü onun ne yapacağını asla bilemezsin.

Barack Obama : Dünyanın en iyi oyuncusu ; Kobe Bryant.

Kevin Durant : Bir maçta istersem herkesi savunurum.Her yerden şut yollarım ve hepsi sayı olur..
Ama o...o Kobe Bryant.Onu durdurmak imkansız .

Carmelo Anthony : En iyi performansımı, Kobe Braynt'a karşı sergiliyorum .
Çünkü ; O en iyi.Ona karşı en iyi performansınızı sergilemelisiniz ki maçtan galip ayrılma şansınız olsun.

Gilbert Arenas : Arenas : Kobe'den daha iyi kim post yapabilir ?

Magic , Jerry , Shaq : Lakers tarihini en iyi oyuncusu ; Kobe Bryant .

Dwight Howard : Sihrin ta kendisi . Çok zarif oynuyor , sanki yavaşlatılmış ekrandaymışsın gibi geliyor sana . Benchteyken onu izlemek çok heyecan verici.

Pau Gasol : Eğer , Kobe ile birlikte basketbol oynamadıysanız hala bu oyunun gerçek tadını alamamışsınızdır.

0 yorum:

Yorum Gönder