Fifa 13 Oyundan Atma Sorunu Kesin Çözüm ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

10 Ekim 2012

Yazan AyQo
Fifa 13 oyundan atma çözümü

Fifa 2013 oyunu yüklediniz yukarıdaki gibi bir logo çıkıp daha sonrasından oyundan atıyor ise uygulamanız gereken bazı şeyler vardır. Kasma sorunu için buraya tıklayın.

Çözümü oldukça basit. Bilgisayarınızın C sürücüsüne yani Yerel Disk(C:)'ye girin ve yeni bir klasör oluşturun bu klasörün ismini "FIFA 13 Save" olarak değiştirin.

Çözümü bu kadar basit ama siz hala oyundan atma sorunu yaşıyorsanız birkaç şey daha deneyebilirsiniz. Belgelerim'deki Fifa 13 klasörünü C sürücüsündeki yeni oluşturduğunuz klasöre atabilirsiniz. Sorunlar hala devam ediyor ve Windows 7 kullanıyorsanız fifa13.exe'yi sağ tıklayıp özelliklere girin ve uyumluluk sekmesinde ki ayarları resimdeki gibi değiştirin.


Oyundan atmaya devam ediyorsa fifaconfig.exe dosyasını açın ve Frame Rate ayarını Lock to 60 FPS olarak ayarlayın ve en alttaki seçenekteki disable windows aero theme seçeneğini işaretleyin.

Daha sonra oyuna giriş yaparken FIFA 13 size eski oyun profiliniz ile devam edip etmeyeceğinizi soracaktır. Siz de evet veya hayır seçeneğini seçtiğinizde oyundan atıyor ise internet bağlantısını kesip tekrar deneyin. Daha sonra ise modeminiz açık bir şekilde giriş yapabilirsiniz. Son olarak FIFA 12 yükle ise FIFA 13 FIFA 12 çakışabilir, açılmaz ise FIFA 12′yi silip tekrar deneyin. İyi Oyunlar.



46 yorum:

  1. çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. evet. C klasörüne atınca çalıştı.

    YanıtlaSil
  3. evet pes ten sonra fifa iyi geldi şu sorunda çözüldü ya teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Arkadasım hepsini uyguladım. Bilmiyorum yanlıs mı uyguluyorum ama çalışmıyor. w7 kullanıyorum. Exe'ye tıkladığımda messinin çıktığı ekrana kadar gelip kapanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik bir dosyan vs. olabilir. Ama şunu da bir dene. Bİlgisayarım(Özellikler), sistem özellikleri, performans ayarları kısmından veri yürütme engellemesini(DEP) Fifa 13 için aç.

      Sil
    2. win 7 olanını anlatsan ?

      Sil
    3. bilgisayarım(sağ click)-özellikler-gelişmiş sistem ayarları-gelişmiş(üstten üçüncü sırada)-performans kutusunun içinde ayarlar butonu(ilk sırada)-veri yürütme engellemesi-ekle-fifa13.exe'yi seç-tamama bas

      Sil
    4. AyQo kardeş ben daha oyunu indiriyorum yorumlara baktım herkezle çok iyi ilgileniyorsun onlar adına tesekkürler

      Sil
  5. hiçbiri olmadı hepsini denedim yha lütfen bu oyunu çok istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. media playerinizi güncelleyin harbi işe yarıyor olmassa oyunu silip tekrar yükleyin

      Sil
  6. eğer messi ye kadar geliyorsa ve atıyorsa fifaconfig e girip ayarlara girinn full screen olanı windowed olarak yapın ve oyunu açın

    YanıtlaSil
  7. yapmadığım işlem kalmadı oyuna giriyorum menüde rahatça dolaşıyorum maça başlarken oyundan atıyor

    bilgisayar yetersiz olamaz.

    intel i5-2410M
    nvidia gt540M 2GB
    6GB DDR3 Ram

    oyunu terar kurdum fifa 12 yi de sildim crack de tam yapıldı ama çalışmıyor maalesef

    YanıtlaSil
  8. bende dil seçme ksımına kdar gelio dili seçiyorum oyun kapanıo lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  9. Her şeyi yapmanıza rağmen açılmıyorsa. Dosyalar eksi veya yanlış olabilir. Microsoft .NET vs. tam mı kontrol etmenizi tavsiye ederim. Bilgisayarınızı güncel tutun.

    YanıtlaSil
  10. fifa 13 tekrar kur geçer bende olmustu ben öyle yaptım yama falan varsa sil

    YanıtlaSil
  11. Merhaba oyundan atma sorununu kariyer modunda yaşıyorum sürekli aynı tarihte crashdump hatası alıyorum ve oyun hiçbir hata vermeden kapanıyor fifa 13/game dizinine bir dmp dosyası geliyo ne yaptıysam olmadı driverlar,directx falan güncel ancak oyunun güncellemelerinin tam olduğundan emin değilim bu sorunu kesinlikle gideren bi güncelleme varsa link atabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka yönetici olarak çalıştır oyunu. Zaten yönetici olarak çalıştırıyorsan. Bilgisayarında sıkıntı var demektir. Güncel olabilir ama çakılan program vs. var demek ki.

      Sil
  12. Oyunu sil tekrar yükle geçiyo oyunun aöılmama sebebide yama yüklediysen o yama bozuktur o yüzden de oyuna zarar verdiği bilgisayar oyunu açmaz işte sorunun çözümü bu !!!!

    YanıtlaSil
  13. sonunda sıkıntısız bir şekilde fifa oynayabileceğiz.

    YanıtlaSil
  14. hepsini yaptım fakat hala evet hayır sorusu sonrası tekrar atıyo ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik bir sistem dosyan vs. olabilir. Ama şunu da bir dene. Bilgisayarım(Özellikler), sistem özellikleri, performans ayarları kısmından veri yürütme engellemesini(DEP) Fifa 13 için aç.

      Sil
  15. ya bende sadece bi siyah ekran gelio messi yada logoda gelmio ve oyundan atıo ne yapmlıyım acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı problemi veriyordu. Ekran kartı yazılımını güncelleştirdim. Sorun düzeldi.

      Sil
  16. kardeş oyunda 1 sene oynadım birince ligin son maçından 1 gün sonra oyundan attı neyse dedım gene oynarım 1 sene daha oynadım onada sonra maçtan 1 önceki maçtan sonra oyundan hatasız bir şekilde attı hepsını uyguladım neden oldu böle ya :( yokmu bi çaresi

    YanıtlaSil
  17. kardeş s.a ben oyunu bilgisay D: ye kurmuştum ''FIFA 13 Save'' bunu da d ye kurmam gerek değil mi ?

    YanıtlaSil
  18. ha kardeş bi de benim oyun giriyor dil seçimi varya orda donup kalıyor ordan sonrası yok ne yapacam

    YanıtlaSil
  19. Ayqo Kardes dediklerinn hepsini yaptım eyw. Messiden sonrası devam ediyor fakat ondan sonra dili seciyorum sonra 1-2 tane starta basın diyor onlarıda geciyorum ayarlarınız secin bölümünde 2 secenek var ikisinnden herhangi birine bastıgım zaman Oyun kapanıyor. Kendiliğinden...Bir bilgin varsa onuda paylaşırmısın.
    Şimdiden Çok Teşekkürler!!

    YanıtlaSil
  20. ekran kartını güncelleyin

    YanıtlaSil
  21. Selamlar.

    Oyunu ilk çıktığında Origin'den almıştım. O zamandan beri sorunsuz şekilde onuyordum. Ta ki bir hafta öncesine kadar. Oyunu açıyorum (ki tüm ayarlarım hep aynıdır), açtıktan sonra dil seçimi olsun, Profil seçimi olsun, hepsini yapıyorum. Ana menüye gelindiği sırada oyun hata verip kapanıyor. Verdiği hata, bildiğiniz Windows hatası; "Fifa.exe durduruldu". Bu konuda bir bilginiz varsa yardımınızı istiyorum. Format, dosya değişimi, yeniden indirme hepsini yaptım.

    Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bİlgisayarım(Özellikler), sistem özellikleri, performans ayarları kısmından veri yürütme engellemesini(DEP) Fifa 13 için açmayı dener misin?

      Sil
  22. selamun aleyküm arkadaşım bende ilk sezonun son maçı bittiğine oyundan atıyor ayın 7sinde bunun bir çözümü var mı

    YanıtlaSil
  23. DEP'e Fifa 2013 exe eklenmiyor dep için bu programı kapatamazsınız hatası alıyorum.

    YanıtlaSil
  24. Sayın Ayqo öncelikle yapmış olduğunuz tespitler için teşekkür ama bende de DEP'e Fifa 2013 exe eklenmiyor zahmet olmazsa birde bu konuya yardımcı olur musunuz.

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşım ben oyuna giriyorum.Oyun profilimi fln giriyorum.Her şeyi yaptığımda menü çıkıyor.Menü çıkar çıkmaz hemen oyunda atıyor.LÜTFEN YARDIM ET !

    YanıtlaSil
  26. Mutlaka güncelleştirmelerinizi yapın ve gerekirse antivirüsü devredışı bırakın bir de öyle deneyiniz. Atmaya devam ediyorsa satın aldığınız yere başvurun ya da başka bir yerden indirin oyunu. Bir diğer alternatif uyumluluk modunu kapatın sadece yönetici olarak çalıştırın. Son olarak da şu çözümü önereyim. C:\Program Files\Origin Games\Game klasörünün içine kurun fifayı. Gene atıyorsa üzgünüm.

    YanıtlaSil
  27. s.a kardeş ben win 7 kullanıyorum maça girip play match a tıkladığımda oyundan atıyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A.s tüm yaptıklarımı denediysen. Config dosyasından bir şeyleri kurcalamanı tavsiye edebilir. Tabi yedeğini almayı unutma.

      Sil
  28. Saul kardeş çok TSK ederim allah razi olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kardeş. Allah senden de razı olsun. İstersen denediğin çözümü paylaş diğer yapamayanlarda denemiş olur.

      Sil
  29. merhaba arkadaslar bnm oyun messideyken atyor win 8.1 kullanıyorum intel celeron 1.9 ghz 4 gb am 1 gb paylasımlı ekran kartı intel graphcis family özellikleimle acabilirmiyim yoksa hiç ugrasmayım mı acabilirsem lutfen her seyi söleyin yapıcam cunku cok oynamak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyundan atması bilgisayarın özelliklerinden olacağını sanmıyorum, özellikler kötüyse kasar zaten bunu oyunun açılışında bile hissedersin. Madem çok oynamak istiyorsun, bence denemeye değer.

      Sil
  30. senin verdiğin ayarları denedim messiye kadar gelmeden atıyodu önceden şimdi hiç açmıyo

    YanıtlaSil
  31. messi ekranında kapanıyor napcam

    YanıtlaSil
  32. Tam kariyer acarken oyundan atiyor yardim ?

    YanıtlaSil