Blogların Uzaktan Eğitimde Kullanılması ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

15 Nisan 2012

Yazan AyQo

Bu yazında blogger kullanarak uzaktan eğitimin nasıl yapılacağını, öğrenenler hakkında nasıl bir etki yapabileceğinden bahsedeceğim.

Uzaktan eğitimin tarihçesine bu linki tıklayarak ulaşabilirsiniz. Uzaktan eğitim bir çok türünü biliyoruz. Günümüzün teknolojisiyle uzaktan eğitim WEB Tabanlı olarak gelişmektedir. Bu durumda WEB uygulamalarını kullanarak nasıl uzaktan eğitim verebiliriz bunu iyi bilmemiz gerekmektedir.

Blogger blog oluşturabildiğimiz bir Google hizmetidir. Bu hizmet ücretsizdir. Blogger'ın uzaktan eğitim gayet başarılı olabileceğini düşünüyorum. Hem kullanıcı hemde eğitmen için kullanımı kolay. Yorum kısmıyla kullanıcıyla etkileşim sağlayan. Gerektiğinde sadece belli kullanıcıların bloga girmesini sağlayan güzel bir sistem olabilir.

Tabi ki tek başına blogger yeterli olmayabilir bu durumda yardımcı bileşenler devreye girebilir. Örneğini konferans verme ya da canlı ders vermek için bir online meeting kullanmanız gerekebilir. Ben http://www.anymeeting.com/ 'u önerebilirim. 200 kullanıcıya kadar bedava olan bu sistem işinizi görecektir. Blogunuza canlı chat koymak isterseniz ise http://chatango.com/ işinizi görecektir.

Aykut Alp TABAKLAR


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 yorum:

Yorum Gönder