Bedava Elektrik Kullanımı ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

28 Ekim 2011

Yazan AyQo
Kaçak kullanmak yerine bu yöntemi kullanarak. Sadece bir odanızı aydınlatabilirsiniz. 




Evet video İngilizce ama size anlatayım kısaca.
Telefon şebekesinde her zaman elektrik bulunur.  Bu video bunu nasıl yapacağınızı anlatıyor. 

Videoda anlatıldığına göre her telefon hattı 40 ile 70 Volt arası elektrik enerjisi barındırıyor. Bu elektriği kullanmanız için 4 parçaya ihtiyaç duyacaksınız. İki direnç ve regülatörle bir devre hazırlanır. Devre bir kutuya montaj edildi. Telefon prizine bağlanmak için arabirim kablosu kullanıldı. Tek kötü yanı telefon kullanıldığında elektrik kesintiye uğrayabiliyor.

Mantıklı gözüküyor ama ben denemedim. Deneyecek olanlarında elektrikçiden yardım
almasını öneririm.

0 yorum:

Yorum Gönder