BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ MÜFREDAT TASLAĞI İNCELENMESİ ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

23 Ocak 2017

Yazan AyQo

13 Ocak 2017 Cuma günü tanıtılan, mufredat.meb.gov.tr internet sitesinden de incelenmek ve katkı sunmak üzere yayınlanan müfredat taslaklarından biri de ortaokul düzeyinde okutulan Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersine aittir. Bu yazıda müfredat taslağına ilişkin eleştirilerim ve önerilerim yer almaktadır.


Müfredatı çok başarılı buldum. Herhangi bir eleştirim yok. Ancak bazı önerilerim var.

  • EBA'da Bilişim Dersi için daha fazla materyal olabilir. Keşfet Projesi gibi projeler EBA ile birleştirilebilir.
  • Her kademe için mutlaka kitap olmalı, kitapların eklerinde bilgisayarsız kodlama, bilgisayarsız diğer etkinlikler için kart oyunları, blok oyunları gibi materyaller sağlanmalıdır.
  • Tüm Türkiye çapında öğrenciler arasında girişimciliği, işbirlikli çalışmaları desteklemek adına bilişim temelli yarışmaların sayısı çoğaltılabilir.
  • Bilişim teknolojileri konusunda BT Öğretmenleri ekipler kurup, çeşitli alanlarla öğrencilerini yetiştirebilmelidir ve bu çalışmalarını "egzersiz" şeklinde bilinen çalışmaların çatısında yürütebilmelidir.
  • Dijital Ürün Oluşturma, Hesaplamalı Düşünme ünitesi gibi  üniteler  için gerekli yazılımlar bulabileceğimiz EBA bünyesinde ya da farklı bir dijital ortam hazırlanması gerektiğini düşünüyorum.


Bilişim Teknolojileri Öğretmeni

0 yorum:

Yorum Gönder