Bakan Avcı: "Suriyeli Kızlarımızla Birlikte Okullaşma Oranı Yüzde 100´ün Üzerine Çıktı" ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

6 Ağustos 2014

Yazan AyQo

Millî Eğitim Bakanı Nabi Avcı, kız çocuklarının okullaşma oranına ilişkin “Sadece Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı kızlarımızı değil, Suriye´den gelen kızlarımızı da okullaştırdığımız için yüzde 100´ün üzerine çıktık“ dedi.

Bakan Avcı, Millî Eğitim Çalıştayı için gittiği Hatay’da, bir dizi ziyaretlerde bulundu. Ziyaretler esnasında yaptığı konuşmada, Hatay´ın eğitim alanında Türkiye ortalamasının üzerinde seyreden bir il olduğunu söyledi.


Kentin son 12 yılda sadece eğitimde değil, ulaşım, sağlık ve birçok alanda önemli mesafeler aldığını ifade eden Bakan Avcı, bu gelişmelerin artarak devam edeceğini kaydetti.

Kaynak: http://www.meb.gov.tr/bakan-avci-suriyeli-kizlarimizla-birlikte-okullasma-orani-yuzde-100un-uzerine-cikti/haber/6982

0 yorum:

Yorum Gönder