Ücretsiz Mobil Chat Scripti V1.1.2 ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

4 Ocak 2015

Yazan AyQo
Mobil-chat

Ücretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim. Herkes faydalansın diye paylaşıyorum. Scriptin V1.1.2 versiyonu çıkmıştır.

AyQo CHAT SCRİPTİ V1.1.2



Kodlamaları ve tasarımı bana aittir(Aykut Alp TABAKLAR). Tasarımda bootstrap altyapısını kullandığım için mobil, tablet veya bilgisayar hiç fark etmez tasarım bozulmaz.

Kullanıcı ismini yazıp direk chat yapabiliyor. Aynı isimden kullanıcı varsa giriş yapamıyor. Ekli olan smileyler(gülücük vs.):

:(
;)

:O
:D
:P
:)

Demo: Bedava Mobil Sohbet
İndir: SourceForge

Kurulum

Öncelikle chat.sql dosyamızı veritabanımıza aktarıyoruz.
Daha sonra ayar.php'deki alanları kendinize göre ayarlayın.


Admin Paneli

İlk giriş bilgileri:
Kullanıcı Adı: admin
Şifre: 123

Panele giriş yapmak için siteadresiniz/ayqo.php adresine gidin.

V1.1 İle Gelen Yenilikler

Admin paneli geldi. Panelden site bilgilerini ve odaları düzenleyebilirsiniz.

V1.1.1 İle Gelen Yenilikler

Admin panelindeki oda ekleme sorunu giderildi.

V1.1.2 İle Gelen Yenilikler

Chat alanındaki yazıların yanlış sıralanması sorunu çözüldü.

58 yorum:

  1. TAM ARADIĞIM SCRİPT ÇOK TEŞEKKÜRLER. ELLERİNİZE SAĞLIK YALNIZ ADMİN PANELİ OLSAYDI KEŞKE.

    http://kahpesevdam.hol.es/mobil/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yoğunum, o yüzden admin paneli hazırlayamadım. En yakın zamanda v1.1'i admin panelli olarak çıkartacağım.

      Sil
  2. Hocam çok teşekkürler yeni sürümü merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürüm cuma günü çıkacak büyük ihtimalle.

      Sil
    2. Teşekkürler hocam

      Sil
  3. Hocam Yeni Sürüm Buğün mü? Çıkacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef kusura bakmayın. İşler yoğun olunca vakit ayırmak zor oluyor. Kesin tarih salı hocam. Özür dilerim k. bakmayın tekrar.

      Sil
    2. önemli değil hocam sağolun

      Sil
  4. hocam eline sağlık güzel olmuş fakat mobilden girdiğimizde mesajımız panele otomatik gelmiyor anca sayfa yenilememiz gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi mesaj anlayamadım.

      Birde bazı javasciprt kodları mobilede maalesef çalışmıyor.

      Sil
  5. Abi Panelden oda açıcağım zaman tekrar giriş yeri geliyo girdiğim zamanda hata veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir resm ya da verdiği hatayı yazarsanız daha çok yardımcı olabilirim.

      Sil
  6. Aynen şöyle oluyo Oda ismi yazıyorum oda aç diyorum tekrar giriş sayfasına atıyor.
    tekrar giriş yapıyorum error.hostinger.web.tr sayfasına yönlendiriyo abi bu script bana çok lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27. satırda $_SESSION["admin"]!=null) kodu var bu kodu $_SESSION["admin"]==null) olarak değiştirin sorununuz çözülecektir.

      Sil
    2. Hangi dosyanın 27. satırında

      Sil
    3. Abi oda Açmayı Hallettim Şimdi de o odada mesaj yazılınca sorgu çalışmadı diyo alt ksımda

      Sil
    4. islem.php dosyasının 27.satırı

      Sil
  7. Sorunu çözdüm ellerinize sağlık çok saolun.

    YanıtlaSil
  8. Abi oda Açmayı Hallettim Şimdi de o odada mesaj yazılınca sorgu çalışmadı diyo alt ksımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odayı phpmyadmin'den eklediyseniz problem çıkabilir. 4 Haziranda Versiyon 1.1.1'i upload edeceğim. İslem.php dosyasındaki hatalar giderilecek. Yeni versiyonda.

      Sil
  9. Sorgu Çalışmadı hatasının nedenini buldum. Odaların isminde boşluk kullandığımızda sorgu çalışmıyor. script gerçekten harika ufak tefek sorunlar olsada elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Peki Bunun Çözümü Var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşluk için de bir sürüm çıkartılabilir.

      Sil
  11. Odalara girince
    "404 Not Found
    The resource requested could not be found on this server!"
    Hatası alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site adresinizi yazar mısınız? Yorumlarlar da gözükmeyecek.

      Sil
    2. 3. Kez yeniden kurmamda düzeldi,teşekkürler

      Sil
  12. Bekliyorum hemen Atsan daha iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz videoyu çekmedim çeker çekmez atacağım.

      Sil
    2. http://www.youtube.com/watch?v=NKd-H0cXvx4

      Sil
  13. Bende buna benzer bir script arıyordum. Paylaştığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Admin bende çalışmadı sql hatası veri ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayar.php yi doğru doldurduğunuza emin olun. Devam ediyorsa hatayı buraya yazın lütfen.

      Sil
  15. Beyaz Sayfa Hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi sayfada veriyor screenshot yollar mısınız?

      Sil
  16. mysql i nası bağıcaz veri tabanına dostum scrpit çok lazım ve çok güzel bir script

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video'da yaptığım gibi önce bir veri tabanı oluştur sonra klasördeki SQL dosyasını içeri aktar. Daha sonra ayar.php dosyasını düzenle.

      Sil
    2. teşşekürler daha iyi anladım fakat benim phpmyadmin de malesef
      veritabanı oluşturma yeri yok
      YAPI>SQL>ARA>SORGU böyle böyle menüler var . :(

      Sil
    3. Veri tabanın zaten mevcut, içeri aktarma işlemini yapman gerek. Daha sonra ayar.php dosyanı düzenle.

      Sil
  17. Merhaba gerçekten süper bir uygulama. Sadece başlığı database ayar, index, giriş heryerden değiştirmeme rağmen hala Bedava Mobil Chat yazısını ne ettiysem kaldıramadım.

    YanıtlaSil
  18. tamamdır title sanıyordum onlar body içinde href komutuymuş çözdüm

    YanıtlaSil
  19. hocam bu linux mü oluyor? Bende wordpress site var da plesk te barındırıyorum. Dosyaları attım, mysql düzenledim filan ama olmadı gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum, php diliyle yazılmış script bu. Haliyle windowsda da linuxda da çalışabilir. ayar.php yi kontrol et bence MySQL kısmını hallettiysen büyük ihtimalle problem orada dadır.

      Sil
  20. Lütfen 5 saniye beklemeyi nasıl kaldırcaz yardım edın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda.php dosyasının içinde "setInterval(function(){lanetlicheck()},5000);" satırını bulun ve 5000 olan değeri 1000 olarak değiştirin.

      Sil
  21. link yenilermisin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkler kırık değil hocam. 406 hatası alıyorsanız hosting kaynaklı bir problem var. Masaüstü modunda açmayı deneyin siteyi.

      Sil
  22. hocam mesaj attığımızda üstte diğilde altta olsa atılan msj alta düşsün daaha iyi olur :/

    YanıtlaSil
  23. ben admin olarak giremiyorum neden

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,

    Ayqo chat sistemini kurdum.çok çok teşekkürler. çok başarılı bir script yapmışsınız.

    benim 2 sorum olacak.

    1. mobilden kurulu sayfama girdiğimde zoom yapmasını nasıl engelleri? mesee mesaj yazma kısmına geldiğinde biraz zoom yapıyor. veya elle zoom yapabliyorum. bunu nasıl engellerim?

    2. üye adı ile giriyorum. fakat daha sonra aynı isimle giremiyorum. bu sorunu nasıl çözerim.? bu bölümü deaktif etmenin yolu nedir?

    cevaplarınızı bekliyorum. iyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  25. İndirdiğim gibi localhosta attım fakat çalışmadı

    YanıtlaSil
  26. Merhaba Ayqo çıkış yap dedikten sonra tekrar aynı isim ile giremiyoruz. Sorunun çözümü var mıdır?

    YanıtlaSil
  27. Demoda sayfayı yenile yapmadan yazulan mesaj odaya mobilden düşmüyor. Webi denemedim. Birde bu appleti iframe olarak farklı sitelerde kullanabilirmiyizi.

    YanıtlaSil
  28. Ben mobil kullanıyorum ancak bu tür scriptleri kullanamıyorum ya filezilla istiyo ya başka bişey kod yazmayı biliyorum hatta web site oluşturucu android uygulamam da var ancak bunları kullanamıyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  29. Tşk ederim hocam güzel olmuş

    YanıtlaSil