League of Legend (LOL) İtibar Puanını Kasma ve Dikkatli Kullanma ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

22 Aralık 2013

Yazan AyQo

League of Legend kısaca LoL diyeceğim.Bu eğlenceli oyunu uzun zamandır oynuyorum. Dünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var. Özellikle itibar puanı konusunda çaylakken yaptığımız hatalar ileride pişmanlık yaratmasın diye birkaç tavsiyem var.


Yeni oyuncular öncelikle eğitim oyunlarını oynamalılar. İlk oyunun dışında sürekli PVP oyunlara girmenizi tavsiye ederim. Böylelikle daha gerçekçi deneyimler kazanabilir oyunu daha iyi oynayabilirsiniz. Sıklıkla oynayış videoları izlemeyi ve nasıl rün yerleştirilir nasıl kabiliyet dağıtılır çok iyi öğrenmelisiniz. Bu konuda diğer kaynaklardan yararlanabilirsiniz.

Biraz itibar puanından bahsedeyim.  İtibar puanı ile rün alabilir ve şampiyonların kilitlerini açabiliriz. Özellikle rünler bizi oyun içinde güçlü kılar. O yüzden rünlerimizi doğru yerleştirmeliyiz. Rünlerden tekrar bahsedeceğim.

Şampiyon kilidi açma konusunda ise, şunları söylemek isterim. Kesinlikle iyi oynamadığınız bir şampiyonun kilidini açmayın. 1-2 maç kazanıp hemen o şampiyonu satın almayın. Bana kalırsa bir ay oynadıktan sonra ya da 20. seviyeyi geçtikten bir şampiyon alın. Çünkü yanlış aldığınız şampiyonlar iade hakkınız yoksa itibar puanınızı boşuna harcamış olacaksınız. Belli bir süre oynadıktan sonra oynayış tarzınızı öğreneceksiniz ve ona size uygun olan şampiyonu kendiniz seçebileceksiniz.

Her hafta Salı gününün başlarında olan ücretsiz şampiyon rotasyonu işinize çok yaracaktır. Her hafta 10 adet ücretsiz şampiyon verir size. Bu şampiyonları kullanmanız için 1 haftanız var. Bu hafta içerisinde ilk kez oynayacağınız şampiyon varsa bu şampiyonla öncelikle diğer oyuncuların tepkisini çekmemek için yapay zekâ başlangıç ardından orta seviyede oynayın. Yapay zekâyla oynamanız hangi itemleri kullanacağınız ilk hangi yetenekleri yükselteceğiniz hakkında size tecrübe kazandırır. Eğer yapay zekâda iyi oynuyorsanız bu şampiyonu birde marifetinizi PVP’de gösterin.  PVP’de de üst üste zaferler almasanız da iyi oynadığınızı düşünüyorsanız o şampiyonu alabilirsiniz.

İtibar puanıyla şampiyon dışında birde rün alabiliriz demiştik. Rünler 3 aşamalıdır. İlk 2 aşamasından sakın rün almayın kesinlikle pişman olursunuz. Çünkü seviyeniz 30 olduğunda bu rünler aşama 3’e göre daha düşük özelliktedir.

Rünler oynayacağınız karakterin özelliğine göre dizeceksiniz. Bu yüzden aldığınız şampiyona göre rün dizeceksiniz. Örneğin, tank oynamayı seviyorsanız tank rünlerini satın alacaksınız ilk. Rün sayfasını tamamen doldurmanız gerekli.
Belki hızlı itibar puanı kasmak isterseniz ama bunun illegal bir yolu yok varsa bile kullanmanızı önermem. Ama legal olan bir yolu var. Riot puanı ile satın alacağınız itibar puanı(IP) takviyesiyle hızlı bir şekilde IP(itibar puanı) kasabilirsiniz.

Kostüm içinde acele etmeyin her hafta belli şampiyonların kostümlerinde indirim oluyor. Bu indirimlerden yararlanarak kostüm açabilirsiniz.

Son olarak itibar puanınız bedava diye erkenden harcamayın çünkü biriktirmesi emek istiyor. Şampiyon almaktan çok rün(3.aşama) almaya bakın. Böylelikle 30.seviyede zorluk çekmeyeceksiniz ve rünleriniz oturmuş olacak.

4 yorum:

  1. Ben oyuna yeni başladığımda arkadaşım bana master yi aldırdı onun 390 rpli kostümü aldırdı sonra master çok iyi zannediyordum ama kötüyümus yeni hesap açmak istiyom ama 14 seviyeyi ve katarina garen Vladimir ve suikastcı master yi var yani kostümüyle beraber anlamış sındır zaten şimdi ben ne yapsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes ben seni kasarim beni ekle Zazaking070.
      Ben maclar senle atsam seni kasarim.
      Zevkle yaparim.

      Sil
  2. 14 seviye çok büyük bir seviye değil madem pismansin yeni hesap aç. Bu hesabında yan hesap olarak kalır.

    YanıtlaSil