League of Legends(LoL) İnceleme ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

15 Şubat 2013

Yazan AyQo


Oyuna ilk girdiğimizde çoğu oyunda olduğu gibi karakter ismi seçmemizi istiyor ve seçtikten sonra, sana daha önce hiç bu tarz oyun oynayıp oynamadığını soruyor, ben şahsen eğer oynamışsanız bile oynamadım seçeneğini seçmenizi öneriyorum, çünkü her oyundan oyuna fark var.


Daha önce hiç oynamadım seçeneğini seçtikten sonra eğitim sürecine girmeden şöyle bir oyunun grafiklerine baktığımda çok şahane bir ekranla karşılaştım, cidden bir insanı çok rahat bir şekilde tatmin edebilecek grafiklere sahip.

Detaylara geçmeden önce minimum pc gereksinimlerine bakmak istedik ve günümüz bilgisayarlarının çoğuyla oynana bilinecek bir oyun olduğunu gördüm, işte o minimum sitem gereksinimleri;

2GHz İşlemci
1 GB Bellek
750 MB boş sabit disk alanı
DirectX® 9.0 kapasiteli görüntü kartı
Oyundaki birden çok karekterin olması oyuna ayrı bir hava katmış, her ne kadar karışık gibi görünsede aslında eğitim bölümünden sonra oldukça kolay ve zevkli bir hal alıyor.

Oyunda dünya çapında turnuvalar düzenleniyor ve bu turnuvaların asıl amacı bu oyunu bir spor haline getirmek.

Oyuna bir girdinizmi çıkamıyorsunuz, oyun sadece eğitim bölümündeki zevkle sınırlı kalmıyor, ilk başlarda 2-3 karşılaşmaya girdim ve tabi ölüyordum sürekli ama yinede yeni şeyler keşfetmek insanı mutlu ediyordu. Sonra oyundan biri karakter rehberlerine bak dedi ve karşıma ilk çıkan Xin Zhao rehberi oldu ve rehbere göre hareket edince oyundan dahada zevk almaya başladım.

Oyunu 2 gündür sıkılmadan bıkmadan oynuyorum, cidden oyunun hakkını vermişler her ne kadar LoL için Dota özentisi denilse de LoL‘un yeri başka.

0 yorum:

Yorum Gönder