Çiçek Türleri, Renkleri ve Anlamları ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

23 Ocak 2013

Yazan AyQo
Çiçekler ve anlamları renk renk ve çeşit çeşit.

Çiçeklerin Dili
Ağlayan Gelin İsyan
Beyaz Gül Masumiyet
Nilüfer Gelecek yenileme
Kırmızı Gül Aşk
Beyaz Lale Saflık Temizlik
Pembe Gül Gönlüm Senindir
Kırmızı Lale Seni Seviyorum
Sarı Gül Sıcak Sevgi
Pembe Lale Anlayış
Beyaz Karanfil Temizlik, Saflık
Sarı Lale Gerginlik
Kırmızı Karanfil Sevgi
Menekşe Alçak Gönüllü
Pembe Karanfil İçtenlik
Kamelya Magrur
Sarı Karanfil Hüzün
Lilyum Güven
Anemon Gençlik
Frezya Suçsuzluk
Beyaz Glayör Dostluk
Beyaz Krizantem Sadakat
Kırmızı Glayör İstek
Kırmızı Krizantem Sessiz İstek
Pembe Glayör Zarafet
Mor Krizantem Burukluk
Sterliçya Sıcak Sevgi
Mersedes Gülü Melankoli
Sarı Glayör Kıskançlık
Altın Kadeh Umut
Mor Glayör İnanç
Fulya Unutma
Orkide Mağrur, Gururlu

Renklere Göre Çiçeklerin Dili
Pembe Renk Şefkat
Altın Sarısı Sevinç, Bolluk
Beyaz Renk Saflık Temizlik
Kırmızı Renk Aşk
Mavi Renk Yumuşak Huylu
Kahverengi Geçmiş
Yeşil Renk Ümit ve Istikbal
Siyah Renk Üzüntü
Mor Renk Dul
Gri Melankoli
Çiçeklerin Anlamları
AÇELYA
Nefse hakimiyet.
AÇELYA(HİNT)
Gerçek şu ki, herşey bitti!..Seni artık sevemiyorum…
AKASYA(PEMBE VEYA KIRMIZI)
Güzellik, zarafet ve incelik; Seni beğeniyorum.
AKASYA(BEYAZ)
Bizimki temiz bir sevgi, belki biraz arkadaşça…
AKASYA(SARI)
Platonik aşk,isimsiz aşık…
ANANAS
Sen kusursuz birisin!
ARDIÇ
Seni koruyacağım!
AYÇİÇEĞİ(ÇİÇEK OLARAK)
Sana tapıyorum!
BADEM
Aşkımızın sürmesini ümit ediyorum.
BİBERİYE
Anma.
ÇAN ÇİÇEĞİ
Aşkımıza sadakatle bağlıyım!
ÇİNGÜLÜ
Zarif ve çok güzelsin!
ÇUHA ÇİÇEĞİ
Çok güzelsin.
DEFNE
Terfi eden kişilere gönderilir; şan, ün, görkem anlamı taşır
EĞRELTİOTU
Samimiyet.
ELMA
İtiraf etmem gerekirse, seni görünce şeytana uyasım geliyor; ya senin?
ERİK
Sözüme sadık kalacağım.
FESLEĞEN
İyi dilekte bulunmak için.
FINDIK
Barışmak istiyorum!
FULYA
Sevgilim, geri dön!
GARDENYA
Beni unutma; gerçek aşkımsın…
GELİN EL ÇİÇEĞİ
Mutlu olabiliriz.
GÜL
Sevgiyi ifade eder.
GÜL (PEMBE)
Arkadaşımsın.
GÜL(KIRMIZI)
Seni seviyorum;ihtirasla bağlıyım sana!
GÜL (KIRMIZI ve BEYAZ)
Birliktelik isteği.
GÜL GONCASI (KIRMIZI)
Genç ve güzelsin.
HANIMELİ
Sana olan bağlılığım sonsuza kadar sürecek.
HERCAİ MENEKŞE
Beynimi işgal ediyorsun; ama ben bu durumdan şikayetçi değilim…
IHLAMUR
Evli çiftler için Seni seviyorum anlamı taşır.
İSPANYOL YASEMİNİ
Bence, sen çok seksi ve şehvetlisin!
KAKTÜS
İçtenlik ; Aşkımız için zorluklara katlanmalıyız!
KAMELYA
Kusursuz bir aşıksın!
KARANFİL
Kişinin kendine olan öz saygısını ve güzelliği ifade eder.
KARAÇALI
Dostluğumuz uzun ömürlü olsun!
KARANFİL (KOYU KIRMIZI)
Kalbimi kırdın!
KARANFİL (PEMBE)
Seni unutmayacağım…
KARANFİL (KIRÇILLI)
Üzgünüm, ama bitmek zorunda…
KARANFİL (SARI)
Beni hayal kırıklığına uğrattın!
KREZENTEM (BEYAZ)
Bana gerçeği söyle!
LALE
Aşkı ifade eder.
LALE (KIRMIZI)
Aşkımı itiraf etmek istiyorum!
LALE (ALACALI)
Gözlerin çok güzel.
LALE (SARI)
Umutsuz aşkı ifade eder.
LEYLAK (MOR)
Sana ilk görüşte aşık oldum!
LEYLAK (BEYAZ)
Hoş ve namuslu birisin.
MENEKŞE
Alçak gönüllüğü ifade eder.
MENEKŞE (MAVİ)
Sana sadık kalacağım.
MENEKŞE (MOR)
Düşüncelerimi zaptettin!
MELEKOTU
İlham kaynağımsın.
MERSİNAĞACI
Çok mutluyum, çünkü seni seviyorum!
MİMOZA
Fazla alıngansın!
NANE
Sana karşı içimde sıcak hisler besliyorum.
NERGİS
Saygılarımla…
ORKİDE
Aşkım, sen çok güzelsin, sen çok özelsin!
ÖKSEKOTU
Sorunların üstesinden geleceğim.
PAPATYA
Temiz bir kalbin simgesi.
PAPATYA (BAHÇE)
Fikirlerini paylaşıyorum.
PETUNYA
Umudunu yitirme!
PORTAKAL
Karşılıklı aşk; Bende seni seviyorum.
REZENE
Övgüye değer.
SARDUNYA
İçin rahat olsun,her zaman yanındayım!
SARMAŞIK
Aşkıma sadığım!
ŞEFTALİ
Seninim!
YASEMİN
Güzel ve çekicisin.
YENİBAHAR
“Acını paylaşıyorum.
ZAMBAK (SARI)
Seni neşeli ve nazik (çekici) buluyorum!
ZEYTİN
Barışalım!

0 yorum:

Yorum Gönder