Mine Craft Admin Kodları ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

7 Şubat 2012

Yazan AyQo

İşinize yarıcak Mine Craft Admin Kodları:

  • /give op adı (item numarası) (item sayısı en fazla 64) = İtem alırsınız
  • /tp (ışınlanacak karakter nicki) (yanına ışınlanacak karakter nicki) = Birisini ışınlayabilirsiniz
  • /op nick = Birisini op yapabilirsiniz
  • /deop nick = OP birinin opluğunu bitirebilirsiniz
  • /kick nick = Birisini kicklersiniz
  • /ban nick = Birisini banlarsınız
  • /pardon nick = Birisin banını açarsınız
  • /stop = Serveri kapatırsınız
  • /kill all mobs = Herkesi öldürürsünüz
  • /time [day|night] ( Gece gündüz ayarı. day gündüz night gece yapar )
  • /toggledownfall yağmur veya kar yağdırması gerekir.

14 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim ama şöyle bir sorun var. İtem almak için mesela "/give op Player 25"yazıyorum ama "can't find user op" hatası alıyorum ama ops bölümüne Player diye adımı yazmıştım. Neden böyle oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonundaki 25den dolayı hata veriyor sanırım /give op Player deyin

      Sil
  2. gündüz ve gece kodlarını verimisiniz bid yağmur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıya eklendi. Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  3. bende oyuncu bulunamadı dior

    YanıtlaSil
  4. /give [oyundaki adınız] [item kodu] [item miktari] Şeklinde yazıcaksın kardeşim

    YanıtlaSil
  5. Sayenizde yanlışlıkla attığım banı kaldırdım :)

    YanıtlaSil
  6. kardeşim yağmur kodunuda verirmisin ?

    YanıtlaSil
  7. dediyiniz gibi yapiyorum ama oyuncu bulunamiyor diyor

    YanıtlaSil
  8. yağmur kodunu yazdim karda yağmadı yağmurda ?

    YanıtlaSil
  9. heh sağol şimdi yaradi 1 tane ' L ' yazmamisim ^^

    YanıtlaSil
  10. oyuncu bulunamadı diyo

    YanıtlaSil