El Yapımı KayKay ~ AyQo Blog
  • Ücretsiz Mobil Chat ScriptiÜcretsiz chat sitesi açabileceğiniz bir script yazmak istedim.
  • LOL İtibar Puanı KasmaDünyanın en çok oynanan ve takip edilen oyunu LOL konusunda söylemek istediğim birkaç şey var.
  • Online Anti-Virüs Tarama ve Koruma SiteleriFirmalar arası rekabet sonucu ortaya çıkan çevrim içi veya Online tarama sisteminizi korumaya yardımcı olabilecek düzeyde.
  • Çoklu Skype Açma Programsız (Resimli Anlatım)Windows live'dan kalan bir alışkanlıktır Messanger'de çoklu oturum açmak.
  • PHP Youtube Bot YapımıPHP ile Youtube'dan video bilgilerini çekme işlemini çok basit kodlarla anlatacağım.
1 2 3 4 5

31 Ekim 2011

Yazan AyQo
Evde bulabileceğiniz malzemelerle kay kay yapımı. Yaz yaklaşıyorken aksiyona ihtiyacınız var ise, bu kendin yap projesi tam size göre



El yapımı Kaykay


Adım 1 yapıştırma
1 / 4 " Baltık huş ağacından yapılmış kontrplak iki tane (48" x8 " uzunluklarında) kontrplakları bir miktar süper tutkal ile birleştireceğiz (tercih ettiğim marka Gorilla Wood Glue). Düz bir tabaka içinde tutkal yaymak için bir fırça kullanın. 2 kontrplağı birleştirin.

El Yapimi Kaykay



El Yapimi Kaykay

El Yapimi Kaykay

Adım 2 - Bükün.
Yapıştırılan kontrplaklar 2 tuğla arasında kurulu askıya alınacak tahtanın ortasındaki kitapların ağır kutuları bir çift ayarlayın.

El Yapimi Kaykay

Adım 3 - Maşa.
Yapıştırılmış kontrplakları maşalayın(maşalar çok sıkı olmalı) 24 saat boyunca ellemeyin.
24 saat sonra maşaları çıkartın ve test etmek için kambur şekildeyken üstüne çıkın.
Kambur kısmı yere değmiyorsa testi geçmiştir. Hayırlı olsun 4, adıma geçebilirsiniz.

El Yapimi Kaykay

El Yapimi Kaykay

El Yapimi Kaykay

Adım 4 – şablon çıkartma
Kaykay bir şablon çizmek gerekir. Eğer referans olarak bir şablonunuz varsa doğal olarak yardımcı olur . U şeklinde bir şablon çıkartmanız gerekiyor şekil aktarmak için bir kalem kullanın. Ben iki ucunda aynı şablonu kullandım.

El Yapimi Kaykay

El Yapimi Kaykay

Adım 5 - Kesme ve zımparalama
Kaykayımızın kaba şekli ortaya çıkmıştır.kenarlarını zımparalamayı unutmayın.

El Yapimi Kaykay

El Yapimi Kaykay

Adım 6 – Tekerlekleri ekleyin.
Tekerlekleri oluşturduğumuz ana parçaya takın.Keskin dönüşlerde tahtanın tekerlekler ile temas ettiğini gördüm ve bu yüzden tekerleklerin tam üstüne gelen kısmı yarım daire şeklinde kestim ve zımparaladım. 

El Yapimi Kaykay

Adım 7 – Boyama ve zımpara ile kaplama ve bitiriş 
kaykay altına zevkinize göre tasarım yapabilirsiniz poliüretan boyayı birkaç kat kullanın bu kısımda boyadan kısıp tasarruf edeceğim diye uğraşmayın çünkü kaykayın altını bu boya koruyacak.Zevkinize göre çıkartmalar yapıştırabilirsiniz.
El Yapimi Kaykay 

El Yapimi Kaykay

El Yapimi Kaykay

Not=haftada bir tekerleklerin içine ince yağ damlatılmalı tekerleklerin arasına kum toz vb şeylerin girmemesine dikkat edilmeli

0 yorum:

Yorum Gönder